Bd21 Kızlar özel hastanede zorunlu olarak test yapiliyormus doğumda bu antikor testi mi acaba bilgisi olan veya yaptıran varmı?
Af_dmr Bd21 bende bugün sordum doktoruma istemiyorum ben merak etme yapmayacağım dedi. Her doktor bir değil.
svvlata Bd21 Valla canım korkulacak kadar değil , yalan da söyleyemem tabiki hafif acıtıyor. İlk ağızdan alıyor salya sonra 2 burundan da sürüntü alıyor. Kendini çekme zaten çabuk bitiyor.
Btm571 Bd21 bence çatı muayenesinden daha acı verdi bana diyebilirim😂 çatı muayenesi bunun yanında hicbirsey ama kisinden kişiye de degisiyor benim midem bulandı kuscaktim az kalsın suruntuden sonra😂
Bd21 Caniimkizim valla ben doğumla ilgili hiç kötü birşey duymadim ama testle ilgili çok acı verdigini yaptirmakta zorlandığını çok duydum o yüzden daha korkutucu geliyor 😊
Bd21 Caniimkizim evet bende sezeryan istiyorum inşallah sağ salim kucagimiza aliriz bu günleri hayirlisiyla atlatiriz umarim 😊