yuzell Valla canım;
Bebek için;
-5’li hastane çıkışı koydum 2 adet
-Yedek alt üst takım
-3 adet zıbın,çorap, ağız silme mendili
-Biberon,mama
-Kalın battaniye, ince battaniye,müslin
-15 adet bez, pişik kremi,ıslak mendil
Kendim için;
2 takım önü düğmeli gecelik, peluş sabahlık(kapüşonlu tarz), hastane terliği (crocs), doktorum özel olarak variz çorabı istedi, battaniye, yedek çorap, depent, kişisel bakım ürünleri (diş macunu vs.) Komposto yaptım koydum, çarşaf, yastık kılıfı, çöp poşeti, abur cubur gibi şeyler ☺️ Yazmayı Unuttuklarım da var tabi..