Bende de yeni yeni başladı mide yanması.Ama fark ettim ki salçalı, pişmiş domatesli yemekler yediğimde oluyor. Leblebi işe yarıyormuş diye duydum. Bende daha fazla artarsa gaviscon kullanmayı düşünüyorum. Çünkü hamile olmadan önce bende gastrit vardı kullanmıştım baya rahatlatmıştı.