aylh4467 Bugün hafif kanamam vardı doktora gittim hemen kontrol etti vajinal eski kanama alanı dedi eski kan atılıyor dedi progeston verdi dinlen dedi az önce wc ye gittiğim de baya yoğun kanama vardı bu haftalar da bu şekilde olup düzelenler var mı
Gamzeli90 Bende 17 haftadayim 3 damla kıpkırmızı kan geldi doktorum kesemin asagida olduğu icin yapabileceğini söyledi istirahat edeceksin dedi yatiyorum bende iş yapamıyorum. Kan uyuşmazlığı iğnesini vuruldum mecburen
aylh4467 Gamzeli90 ye kanama yok bir sıkıntı da görmedi doktor ama biraz daha çoğaldı korkuyorum inşallah bir şey olmaz