aselsura123 hiiiiiiicccc korkma ben bence tan bayilmanadan kork kuzu onuyanirken ağrılı oluyormus ki yengelerimde sahitnoldum bnde senin gibi belimden alt tarfaimi hissetmeyince fenalasrsam diye korkuyordum ama okadar rahatboldu ki elhamdülillah korkulcak en ufak bir bölümü yok daha nasıl anlatabilirim bilmiyorum 🥰 belden vurulan igneyide hissetmedim bile sinek isirigi bile olmadı yani öle düşün tabi bu doktorun elinin haffligine gore de değişir de kuzum merak ettiğin bisey varsa sorabilirsn bnde 3 hafta önce spinal sezeryan oldum da ☺