Lifebaby Boyatma canım. Evet kendini kötü hissedebilirsin belki ama nolursa olsun boyatma. Doğumdan sonra boyatırsın. Bitkisel vs ürün diyorlar ama saf kimyasal ve saç derin ile direkt kana karışıyor. Tercih senin tercihin, herhangi bir görüş birliği yok boyatıp boyatmama konusunda ama 9aycık sabretsen kafan rahat olur en azından