Dün akşamdan beri karnımın sağ tarafına bıçak gibi bi sancı girip geçiyor. Belli aralıklarla devam ediyor bugünde yalancı sancı olabilir diye araştırdım ama böyle olan var mı bu haftalarda.. 3 gün önce komtrole gitmiştim. Korona yüzünden sürekli hastaneye gitmekte istemiyorum. Bu şekilde olan var mı??