cgla1 Ben gidiyorum orda takipliyim genel olarak 5 farklı doktora muayene oldum her seferinde farklı doktor denk geliyor çünkü hepside çok iyiydi gerçekten güzel ilgi alakaları var birde benim birkaç arkadaşım orda doğum yaptı ve memnun kaldıklarını söylediler benimde doğumum orda olucak inşallah🌸