egeliz ben 17+3 deyim şuan.
yaklaşık 14.haftamdan beri belimde ve belimden aşağı kuyruk sokumuma kalcama kadar inen bi ağrıyla uğraşıyorum 1 hafta dayanabildim doktora gittim iğne verdi her pazartesi igne vuruluyorum allah yardımcımız olsun muayene oldum. erken doğum riski yok denildi. rahîm de açılma yok ama ne olur ne olmaz önlem almak için doktor iğne verdi bakalım neler yapacağız bi doktorunuza danışın arkadaşım