Merhabalar
37+1 haftalığım.Bugun çatı muayenesi oldum. 1 cm açıklığım olduğunu fakat çatımın dar olduğunu söyledi doktorum.. seni biraz zorlayabilir bebek kilo alırsa sezeryana dönebilirim dedi.. haftaya bebeğin kilo alımına göre karar vereceğiz ama bu durum yinede beni stres ediyor.. ben ailemin yanındayım Muğla Fethiye de..eşim İstanbul’da sezeryan için gün alma durumu olursa onunda doğumda yanımda olma durumu kolay olur ama ben normal doğumu çok istiyordum şimdi kendi sancı mi beklemeli miyim ? Beklersem catımdan dolayi bebeği veya kendimi riske etmiş olur muyum bilemiyorum çok kafam karıştı 😕