ikiiPrensensAnnesi https://imgyukle.com/i/alHYUe https://imgyukle.com/i/alHadN Bnm bebeğimin fotoğrafına benzeyen var mı bnm gözüme farklı geldi sanki doktor bişi demedi ama ewe gelince bana sanki cok zayıf ve uzun geldi bnm dger iki kızımın hç bir görüntüsü böyle deildi toparlaktı onların🙄🙄
Defnerabia ikiiPrensensAnnesi canım durus pozisyonundan kaynaklanıyor olabılır. Kesen buyuk görünüyor sıkısık değil niye toplu dursun ki bende olsam istediğim gibi dans ederdim ☺️
ikiiPrensensAnnesi plakayerli bilmem 🤔ama bacakları uzun maşallah şimdiden ilerki ayları dusenemiyorum 😅
Defnerabia ikiiPrensensAnnesi olabılır sonucta belırtılerımız bıle aynı olmuyor. Hem rahım hamılelıge alısık oldugu ıcın daha buyuk olabılır bence kötü düşüneceğin bir görüntü yok
kucuktospam Canım şey duymuştum ilk gebelikten sonra rahim bir daha eski haline tamamen dönemiyormuş yani rahim ilk gebeliğine göre daha büyük bebek de yer bol uzatmıştır ayaklarını , bir şey olsa merak etme doktorlar şırak diye söyler. Sağlıklar gelsin🙏
NedAlpas Zaten yüzünü gösterdiği tek fotoğraf bu ne zaman ultrasona girsek elini yüzüne kapatıyor https://imgyukle.com/i/alGnmx acaba kulakları kepçe mi olacak 🙈kıyamam
NedAlpas ikiiPrensensAnnesi 😂😂😂 kayınvalidem de göremedi yan duruyor eli yüzünde dediğim gibi tek net fotoğrafı bu sonra hiç göstermedi yüzünü
Ahsennurrrr ikiiPrensensAnnesi ultrasyonda bazen çok garip çıkıyorlar minik bir uzaylı gibi benim kziimda ilk sylarinda böle idi şimdi ise tombik bir yüz minik bir burnu var surati ultrasyon fotosunda bile bal 😂