Ebru5555 Ağrı olduğunda hemşire pamuğa kolonya döküp aşı yerine tutun dedi ben yaptım hafifletti biraz denersiniz sizde
Kbrarz Ebru5555 17+2de bende bugun oldum ilk dozu kolum kalkmiyor 😔ilk gebeligimde 2 doz yemistim ikinci gebelikte 1 dozmus neyseki birdaha olmucak