Nuurrmom bana hiç bir şey yapmadı canım benim zaten başından beri riskli gebelik ilk 4 ay kanamam vardı düşük tehlikesi yattım iğne haplar bir ay iyi olduk sonrasında bebek aşağı indi enfeksiyon çıktı erken doğum riski yine iğne yatış 3 hafta geçmedi aradan şimdi de yine enfeksiyon bebek aşağıda sıvım azalmış , artık ne psikolojim kaldı ne de takatim Rabbim yardım etsin bizlere