Busbuss3458 baryaz benimkide Haziran’da dogucak Allah kısmet ederse ben şuan ufak tefek yazlık zibinlar aldım yinede almaya devam edicem zaten çabuk buyuyolar önümüz kış olucak o zaman daha çok fazla ağırlık vericem 🐝😂
kubr_pak baryaz Benimde doğumum allah izin verirse mayısta olucak ama ben hep askılı, ben kısa kollu hemde uzun kollu zıbınlar aldım, bebek çok ufak olduğu için kendini çok zor ısıtır, üşümesin yine de 😊
Bsmlh baryaz evinizde düşünerek alın ben IP askılı aldım yarın kol aldım zaten üstüne giyecek hastane çıkışındaki battaniye sarılacak 40 gün çok üşürler benımde Mayıs bası
Balonnnnn baryaz bizim de Mayıs kısmetse sıfır kollu aldım ilk aylar için kıyafet altına. Sonraki sıcak zamanlar için kısa kollu aldım tek giydirmelik
baryaz https://imgyukle.com/i/alYl31 hastane çıkışı kıyafetlerinin altına bu tarz zıbınlar mi olmalı 😊 ilk doğduğunda bunları giyebilir mi