Aylusum Kızlar selam 8+2 haftalığım özür dileyerek soruyorum benim kasıklarımda ağrı var ve sümük gibi cok cok açık kahverengi akıntım var düşük riskimi yoksa enfeksiyon mudur doktora ayın sonunda randevum acil bi durum mudur acaba başına gelen var mı
Nnuruss Aylusum kuzum benim kahverengi akıntım olduğunda hemen doktora gittim inşallah düşük riski değildir ama doktoruna bir danış
Nisan30 Aylusum beklemeden doktora gidin en azından progestan falan başlar şikayetleriniz için bir tehlike varsa da önlemiş olursunuz
Birtane2307 Aylusum benimkide aynisiydi kesede filan kanama alani gormedi hicbir sikinti yok yerlesme lekesidir dedi progestan kullaniyordum zaten devam et bikac gun sonrada gecti idrar testimde enfeksiyon cikti oda gecer dedi bi ilac kullandim monurol tek seferlik oyle yani korkma ama doktora git yinede
Selinn27 Merhaba canım geçmiş olsun öncelikle benimde 6 haftamda 3,4 gün arayla kahverengi akıntım vardı az az geliyordu sonra kontrolde belirttim progestanı sabah akşam fitil olarak kullanıyorum şimdi 15+4 olduk oğlumla şükürler olsun herşey yolunda 🙏
Aylusum Selinn27 inşallah canım benim 5.4ken lekelenmem oldu o zamandan beri progestan kullanıyorum ama bu öle değil cok tuhaf sümük gibi akıntı
Aylusum Birtane2307 bende 5.5 lekelenmem oldu gittim progestan verdi kanama alanı yok dikkat et dedi sonra geçti şu iki gündür cok affedersin sümük gibi bole korktum
Hav12316 Aylusum benim gece oldu acile gittim cnm kan uyuşmazlığı iğnesi progestrean ve pruloton diye bi igne verdi şuan evde yatıyorum 😞
Aylusum Hav12316 benim 5.5 lekelenmem oldu geçti progestan kullanıyorum bu tuhaf lekelenme gibi de degil
Melo24_ Aylusum Bence Pazartesiyi bekleme canım. Hatta acile gidebilirsin nöbetçi kadın doğum doktoru vardır heralde gideceğin hastanede. Hatta doktorunun olduğu hastaneye de gidebilirsin doktorunun da bilgisi olsun. Aama evde bekleme. En ufak lekelenme kanama da doktorlar hemen gelin diyolar.
Aylusum Melo24_ kuzum suan doktor var ama direk alttan ultrason yapıyorlar ve ben istemiyorum bunu 1 bebegimi bu yüzden kaybettim
Aylusum Melo24_ yok kuzum ya öyle bır oynadı ki bi damla olan kanamamla yerlere kadar aktı bi daha tövbe her doktora güvenemem
Birtane2307 Aylusum aynen cnm benimki peceteyle silerken bi kere geliyordu peceteyi tekrar surunce gelmiyordu seninde oyle mi
Nilasyamom Aylusum bence git acilden proluton yaptır. Çünkü bende de oluyorsu kese altı kanamasından kalandı o kahve akıntılar. Doktor iğne yaptır diyordu