Hanifeee_ 8 haftalık hamileyim,bulantı,kusma vs. hamilelik belirtisi yasamıyorum normal mi.Aynı durum da olan var mı.
Melo24_ Hanifeee_ Kız maşallah ne güzel işte😂 Tabi ki normal. Her gebelik farklı ve kendine özeldir. Benim de yok mesela 😊
csmgh Hanifeee_ Tedirgin olma canım. Ben de 14+5 haftalık hamileyim bugüne kadar hiçbir belirtim olmadı. Bize şanslı hamileler diyorlar. 🙈 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏🏻🥰
csmgh Hanifeee_ Tedirgin olma canım. Ben de 14+5 haftalık hamileyim bugüne kadar hiçbir belirtim olmadı. Bize şanslı hamileler diyorlar. 🙈 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏🏻🥰
Hanifeee_ Melo24_ İşte gebeligin normalinde kusmalar,bulantılar , baş dönmeleri olunca böyle tedirgin oldum. Olmamalı mıyım yani 🤷🏻♀️
Hayalleredogru Hanifeee_ ben 14 haftalığım canım bel ağrısı ve göğüs ağrısı dışında hep çok iyiydim 🥰 ama bende çok korkmuştum normal değil diye☺️
Hanifeee_ Melo24_ Gittim evet hepsi normal cok sükür. Kalp atışını da duyduk.13. Haftam da tekrar gidicem işte. Of Ama zaman geçmiyor sankii 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hanifeee_ SU1234 Allahım sağlıkla kucagına almayı nasip etsin insallah. Stres yapma kendine allaha bırak o en iyiisini bilir 🤲
Aryam-15-15 Hanifeee_ hic yasmadim şuana kadar 21 hafttlagim şuan bnde hic naz yapmiyorum ona yaniyom😂😂🙏
Hanifeee_ SU1234 unutmasan beni de haberdar edersen durumundan sevinirim canım. 🥰 Güzel haberlerini bekliyorum 🤲
Hanifeee_ Aryam-15-15 Ben yine canım çekmesse de istiyormus gibi yaparım. Bu zamanlar da naz yapmıcaz da ne zaman yapıcaz 😅 Sen de öyle yap 👍😂