Merhaba benim de hepsi pozitif avidite de düşük 3 ay içinde geçirmişim 11 haftalık gebeyim yeni antibiyotik tedavisine başladım ama ne kadar kullanıcam bilmiyorum suan 6 hafta dedi doktorum mide ayrısı yapıyor büyük ihtimal ondan :( bebekte suan sıkıntı yok ama 2 Li taramada belli olur az çok