40 haftayı geçip hala bekleyen var mı durumlar nedir 🙄
iremm94 40+3 olduk hiç bi belirti yok😞 yapmadığım hiç bişey kalmadı
iremm94 39+4 🤷🏻♀️
Merve_nedim benimde valla en son pazartesi yatış yapılacak😥
Merve_nedim bi haber var mı😊
41+1 olduk dün yatışım yapıldı iki gündür suni sancı alıyorum ve 2 cm ileriye gecmedi 🥴
Nurselii Allah yardımcın olsun 🙏
iremm94 benimde Çarşamba günü yatışım 😞 inşallah kendileri gelirler son günlerinde 🤰🏻👼🏻
iremm94 hala gelmedi😊