Aysenur61 Kızlar aşınızı kacıncı haftada yaptrdınız? Ben bugun vuruldum 24. Haftadayım beni subatın 8 inde tekrrdan cagırdı vurulmak için 1 ay var erken mi acaba siz nekadar aralıkta vuruldunuz?
Damlacik Aysenur61 ilk dozu 18 haftalıkken vuruldum Ocak 14 de ikinci dozu vurulacağım 22+5 e denk geliyor
archmom Aysenur61 canım 20. Haftada 1. Doz 24. Haftada 2. Doz vuruluyor . Ben 20. Haftadayım çarsambaya aşı için randevum var . Baştan beri hep 20. Hafta dedi kendi doktorumda aile hekimliği de 🙏🏻
Melike0642 Aysenur61 Ben ilk dozu 20.haftada ikinci dozu 24.haftamda vuruldum canım Haziran’da bidaha gel dedi 5 doz vuruluyormus o zaman gelmezsen ikinci hamilelikte tekrar vurulursun dedi hemşire yani 1 ay Aralık normal 😊
Selbal Aysenur61 ikinci dozu 27 de falan vurundum. Bir ay arayla gitmiştim. İkinci dozun 30. Haftadan önce yapılması gerektiğini biliyorum sadece
Aysenur61 Damlacik benim 24. Haftada yaptı sağlık ocağı ozaman dedi her yerde farklı herhalde birde ağrınız oldumu benım kolum çok ağrıyor şuan
Aysenur61 archmom benımde 24. Haftada olacak dedi 2. Doz arasında 1 ay var ben daha fazla oldugunu dusunuyordum ağrınız oldumu şuan kolum çok ağrıyor
Aysenur61 Damlacik benımde cok ağrıyor ağrı halada devam edıyor .. şişince buz koy dedi bana keşke koyaydın canım
Aysenur61 archmom teşekkür ederim evet 2. Günüm halen devam etmekte ama gecer inşallah son 1 gün daha bekleyeyım😂
sinem_a Aysenur61 ben 19.haftamda vuruldum ikinci doz için sağlık ocağına gittiğimde 2017 de zaten tetenoz olduğum(bıçağın üzerine düştüm) için ikinci doza gerek yok dedi doktorum şuan 31+2 yim