Muazzez37 Beraber bekleyelimm 2021 annelerii 🥰🥰🌸💕 kızçeme kavuşmama 37 gün kaldı Rabbiminde izniyle 🤲🤲
Ayseege6156 Muazzez37 şubat sonu eğer oğluşum ıiçerde kalmaz da gelirse kavuşacağız kalmakta ısrarcı olursa mart 1 sanırım 😅
Bilibon Ayseege6156 bizimde gozuken mart bir ama sezeryan olucaz tam net olmasada 20 si gibi planlıyoruz bakalim
Sb123 Bizimde 49 günümüz kaldı 🙈 rutin hayatımıza devam ediyoruz şimdilik hiç şikayetimiz yok çok şükür
kbrMEVA Muazzez37 haydi hayırlısı ama zaman gevmiyor ne çanta hazırladım ne ev temizliği bacaklarıma kramp girip duruyor bide piskolojikmen kendimi mutsuz hayattan bezmiş gibi hissediyorum eski günlerimi özlüyorum yaaa duygudallik hadsafhada şuan bende 😁😁
Merve8494 Muazzez37 bizimde sezeryan olacak 5 haftamız kaldı 38 e patlamaya hazır balon gibiyim valla 😂😂
Muazzez37 Merve8494 😂😂 benimde yüksek ihtimal sezeryan tedaviyle kaldığım için 38 den fazla tutamam dedi doktorum bakalım ondan önce gelirse normal dogum gelmezse sezeryan 😑