Purpura26 ben kendi doktorumda ikili taramaya girmedim şöyle oldu her hastanede aynı mi bilmiyorum ama hastanenin genel ultrasonundan randevu verdiler. Orda çektirdim doktorumun bilgisayarına dosyama gönderildi. Ben ultrason odasından çıktıktan sonra kendi doktorumun odasına gittim. Hocam 2li tarama çektirdim dedim bilgisayardan baktı bı sıkıntı gözükmüyor iyi gayet bebeğin dedi. Kendi doktorum normal rutin kontrolleri yapıyor taramayı başka bloktaki genel ultrasonundan cektirdim