Hanımlar merhaba 14 haftalık hamileyim karnım erken çıkmaya başladı bu sefer fakat alt karın bölgemde göbek deliğinin bazen sağında bazen solunda anlamadığım bir şişkinlik oluyor top gibi elime geliyor doktora gideceğiz endişelendim ne bu diye bebek olsa komple şişkin olması gerekmez mi ?