Yasminyenice Kuzular selam ben 7 haftalık gebeyim. İkidir göbek üstümde sanki nabız atıyor gibi pıt pıt bi atış hissediyorum sizce bu durumun sebebi ne normal mi bebeği hissediyor olamam değil mi
Ayseege6156 Yasminyenice bebişkon henüz rahimde aşşağıda yani baya göbek seviyesinde olması imkansız 🥰 o senin kendi nabzındır hamilelikte oluyor o atışlar bende de vardı 🤗