Bendede aclik 100- 115 civari cikiyor hep, bende gece 22 de insülin vuruyorum, sen büyük ihtimal her yemekten önce veya sonra ve uyumadan önce vurulursun. Önce kücük miktarla baslarsin sonra dr kontrolünde bakar doktorun ne kdr gerekiyor yetiyor mu felan.. benim kizimin gelisimi de bastan beri 10 gün önde... gecen hafta kontrolde Allaha sükür hicbir sorun cikmadi boyu kilosu cok iyidi masaAllah.. yani kafaya takma gerekeni yap sadece rabbim korur InsaAllah 🤲♥