Deniz773 Arkadaşlar tahlilinde enfeksiyon çıkanlar wbc oranınız kaç çıkıyor ? 4 ile 10 arasında olması gerekiyor ya sizinki kaç çıktı
Bittercikolata Benim kendimi bildim bileli 14-15 civarı çıkar çok araştırdılar kimi zaman ilaç kullandım kimi zaman düzenli kontrollerle takip edildim ama sebebini bulamadılar şuan 13 haftalık gebeyim halen yüksek çıkıyor
Deniz773 Bittercikolata yüksek dediğiniz 14-15 mi yoksa daha da yükseldi mi , bebeğe bi zararı olur mu peki benimde 19 du geçen gün tahlilde 16 ya düşmüş
Bittercikolata Deniz773 yok en fazla 15 i gördüm sizinki baya yüksekmiş. Ama bana da bebeğe de bı zararı olmadı benim değerimin. Ama sizinkini bilmiyorum doktora danıştiniz mi
Deniz773 Bittercikolata doktor bi şey demedi , geçen ay 19 du işte bu ayki tahlilde 16 ya düşmüş , siz bunun için antibiyotik falan kullandınız mı doktorunuz ilaç verdi mi