Ays0 arkadasimin bi oglu var simdi 2.ye hamile haliyle kiz istiyor. kesesi yusyuvarlak. benim bebegim erkek fasulye gibi kesesi bende tuttu kese olayi. onunkide yuvarlak olunca acaba kiz mi diyorum. bakalim 2 3 ay sonra öğrenir gorucez 😂 ama doktorum kese sekliyle alakasi yok demisti.