Bus Deniz kenarında yaşayanlardan öneri almak istiyorum deniz kenarında oturma planımız var bebeğim 4 aylık deniz kenarında yaşamanın avantajları ve dezavantajlarını nelerdir? ☺
Hamissbusra Bus canimmm çok zor malesef nem nem bizi mahvediyor oturdugumuz yerde terliyoruz su zamanlarda bile nem vuruyor guzel yanlari sıkılinca al esini çocuğunu sahilde yürü degisiklik oluyor ama nem olayi zor
MelissYd Bus bence çok çok çok güzel bir şey. Bodrum'da yaşıyoruz henüz hamileyim ama burda çocuk büyütmek harika bir şey arkadaşlarımdan biliyorum 🙂
MelissYd Bus evet 🙂 mayıs'da çocuklar denize girmeye başladı bile. ve çok güvenilir bir yer. Biraz pahalı yaşam ama olsun değer.