Elif_p Kızlar 8 haftalık hamileyim 10 gündür devam eden ara ara olan kasık ağrım var çok şiddetli oluyor 5 dk sürüp geçiyor şimdi de yoğun su gibi sıvı akıntı eşlik ediyor korkmaya başladım kötü bir şey oluyor mı diye normal mi sizde de oldu mu
Zdk Elif_p o zamanlarda adet sancısı gibi ağrılar olabilir. Yoğun akıntı da hamilelikte hep oluyor zaten bana normal gibi geldi
Melo24_ Elif_p Ben de 8 haftalık hamileyim ara ara sancı oluyor kendiliğinden geçiyor normal canım. Çok telaşlanıyorsan doktora görün bi. Ama lekelenme kanama vs yoksa sıkıntı yoktur diye düşünüyorum 😊