Arkadaslar biliyorum oldukca fazla post acilan bir konu ama kusura bakmayın.
Mart ayinda dogumum olucak allah nasip ederse. Daha once dogum yapmislar anneler yada yapacak anneler neyden ne kadar aldiniz liste gibi yazip bana yardimci olabilir misiniz ? Çevremde bana yardimci olabilecek kimse yok bu konularda bosu bosuna fazladan almak istemiyorum kiyafetleri falan. Mesela 0 3 ay kac tane almaliyim 3 6 ay ne kadar. Alt ust kac tane ? Her gordugum yazıda yada duydugum sozde 0 3 ayi 1 ay zor giyiyolar cok alma diyolar gecen burda okudum 5 tane 0 3 alt ust alsan yeter yazmisti birisi ama bebek kuscak belki kakasi cikcak hergun yıkayıp aninda kurutma ihtimalim olmayabilir. O yuzden az kalmaz mi gun icinde kac kere ust degistiririz ki acaba ?