Esra_80_ Busbuss3458 14 haftalıkken gitmiştim bende 🥰doktorum % de verdi kız dedi değişmez galiba 18 Ocak’ta tekrar gidicem bakalım🥰🙏🏻
Esra_80_ Mrve2424 aynen canım doktorum % de vermişti kız diye 14 haftalık iken randevum var bakalım hayırlısı🥰🙏🏻