Arkadaşlar merhaba, bugün muayene olmaya gittim ve ilk defa vajinal muayene oldum. elim ayağıma dolandıı :( çok şükür bir sıkıntımız yok kafaya takacak birkaç vitamin verdi doktorum. Size sormak istediğim; eşi PROXYMEN kullanan ve faydasını gören oldu mu acaba ? Yorumlarınız benim için kıymetli. Şimdiden teşekkür ederim..