Pembe_li Slm anneler 26 haftalık olduk bugün şeker testimiz vardı doktor bebeğin kilosuna bakıp zayıf doğabilir dedi 680 gr Suan sizler 26 haftanızda kaçar gramdınız acaba cokmu düşük kilomuz 😢ne yemem gerekir kilo alması için kuzumun
esraizmirli Pembe_li 25 hafta olduk dün kontrolüm vardı 826 grdı benim bebeğim canım üzülme ceviz çiğ badem muz süt kaşar peynir yoğurt sade soda bunlar kilo aldıran şeyler düzenli ye sende
gokayrabia Pembe_li zayıf dogabilir derken. Sorun olur anlamındamı dedi ? Herşeyi kafanıza takmayın kimi genetik 4 kg doguruyor kimi 2 bucuk kg doguruyor. Önemli olan doktor kontrolünde doktorunuz kilosunu sorun olarakmı gördü yoksa bilgi vermek amacıylamı söyledi . Çünkğ benim doktorum 2800-3000 normal dogum için en saglıklo bebek kiloları dedi.
gokayrabia Pembe_li zayıf dogabilir derken. Sorun olur anlamındamı dedi ? Herşeyi kafanıza takmayın kimi genetik 4 kg doguruyor kimi 2 bucuk kg doguruyor. Önemli olan doktor kontrolünde doktorunuz kilosunu sorun olarakmı gördü yoksa bilgi vermek amacıylamı söyledi . Çünkğ benim doktorum 2800-3000 normal dogum için en saglıklo bebek kiloları dedi.
Pembe_li gokayrabia banada sen ve eşin kaçar kilo doğmussunuz genetik olarak olabilir yada son regl tarihinle uyumlu gözüne haftadan 4 5 gün küçük olup o yüzden böyle görünüyor olabilir dedi 4000 kilo bekleme ama 3000 kilo gibi doğabilir diye bilgi verdi
gokayrabia Pembe_li Pembe_li zayıf dogabilir derken. Sorun olur anlamındamı dedi ? Herşeyi kafanıza takmayın kimi genetik 4 kg doguruyor kimi 2 bucuk kg doguruyor. Önemli olan doktor kontrolünde doktorunuz kilosunu sorun olarakmı gördü yoksa bilgi vermek amacıylamı söyledi . Çünkğ benim doktorum 2800-3000 normal dogum için en saglıklo bebek kiloları dedi.
gokayrabia Pembe_li 2500-3000 kg saglıklı bebek kg aralıgı bence korkmayın aksi birşey yoksa küçük bebek normal dogumuda kolaylaştırıyor.
tugce_25 Pembe_li 4 kilo doğup küveze giren bebekler var sağlıkli olsunda kiloya niye takılıyorsunuz bnimde öyle zayıfti 33 den sonra kilo almaya başladı dokor tavsiyesiyle imom balık yağı kullandim bol bol kaşar peyniri tüket süt iç sebze meyve saglikli seyler ye hem çocuk ana rahmine düştüğü anda kilosu belli doktorum demişti
Pembe_li tugce_25 aynen 4 kilo beklemiyorum zaten dedim normal doğum istiyorum nasipse birden küçük deyince prematüre mi demek istedi diye üzülmedim değil 😢re genesis Omega kullanıyorum süt düzenli içiyorum sizlerden aldığım tavsiyeleride uygulayacağım
tugce_25 Pembe_li 4 kilo doğup küveze giren bebekler var sağlıkli olsunda kiloya niye takılıyorsunuz bnimde öyle zayıfti 33 den sonra kilo almaya başladı dokor tavsiyesiyle imom balık yağı kullandim bol bol kaşar peyniri tüket süt iç sebze meyve saglikli seyler ye hem çocuk ana rahmine düştüğü anda kilosu belli doktorum demişti
Pembe_li gokayrabia bende içimi öyle rahatlattım normal doğum istiyorum belki kolay olur bu sayede diye