Rumeysa10 Benimo bence şart değil ama ben alıyorum baş parmağı la ibret barmağımın arasına az bi ılık ada alıyorum uzun telleri alıyorum o kadar fazla takmayın kafanıza
[silindi] Benimo eger kesi olacağı yerde tüylenme varsa jiletle alıyolar ameliyat esnasında kolda olsa karında olsa öyle eğer jilet değmesine karşıysan alman daha iyi
Benimo Rumeysa10 yok zaten almak istemiyorum ben kesi nereye yapılır onu da tam kestiremem. En iyisi onlar alsın o zaman teşekkürler
Benimo [silindi] ben alırsam hepsini alırım ama almak istemiyorum. Onlar sadece kesi yapılacak yeri alsın o zaman :) teşekkür ederim