M-eng95 Kızlar merhaba adetime 4 gün var hiç bir belirtim yok dün arabada midem bulandı diye test yaptım, bir kaç saat sonra sonucum böyleydi bakar mısınız böyle bir durum yaşayan oldu mu hiç? Çünkü başta bir şey çıkmadı bayağı sonra çıktı
BTSG04 M-eng95 sonuç ilk 10 dakika içinde çıkıyor canım seni üzmek istemem bilememde varmı yokmu ama 10 dakika sonra testler geçersiz sayılıyor. Bir kaç gün sonra tekrar yap veya kan testi yaptır
Cereninci M-eng95 test sonucu en doğru ilk 5 dk da gösterir ondan sonrası yanlış çıkar canım biraz bekle yine test yap
Hafizerabia M-eng95 hamilesin tabikide sonuc hangi saatte cikarsa ciksin ikinci cizgi cikmis asli olmayan bisi cikmaz kesinlijle bende ilk gebeligimde 4 gun kala senin gibi ogrendim git kan ver tatlim
Mertimm M-eng95 Erken döllenme olmuş canım hamilesin Tebrikler ☺️🤲🏻 Bende adet olmadan iki gün önce öğrenmiştim ☺️
M-eng95 [bilinmeyen] kuzum çok sağol ama neden başta çıkmadı kaç saat sonra çıktı emin olamıyorum tekrar test yapayım diyorum sizce hangi markadan yapayım?
M-eng95 Ayceycev evet haklısınız bende biliyorum ama şimdiye kadar 15 kez test yapmışımdır hiç biri bu şekilde koyu olmamıştı insanda hevesleniyor
M-eng95 Nazan123 ya elimde şu an yok eve giderken bir tane daha alıp denicem size de atarım olumlu ya da olumsuz hangi markadan yapsam emin değilim bu miratech marka erkenlerden denemek istiyorum zaten aslında