Adetime 3 gün kala 31 olan beta hcg ile hamile olduğumu öğrendim. İki gün sonra tekrarladığım kan tahlili ile 57ye yükselmişti değerim. Düzenli artış yapıyor diye düşünerek 1 hafta tahlil vermedim. 5 ocak da tekrar tahlil verdiğim de ise değerin 80 olduğunu gördüm. 7 ocak da 117 ve 8 ocak da ise 139 çıktı. Kimyasal gebelikten şüpheleniyor doktorum. Bu şekilde bi olay yaşayan var mıdır? İlk gebeliğin olduğu için çok tedirginim. Yardımcı olur musunuz lütfen?