afrasil ben aşırı derecede adet görüyorum genç kızligimdan beri ve ağrılı da oluyor genç kızken çikolata kistin var demişti doktor ileride hamile kalmada sıkıntı yaşarsın demisti ama evlenince doktora gittiğimde çikolata kistiyle ilgili birşey demediler kanamalarim hâlâ devam ediyor kanama dursun diye transamin veeiyorlar o da işe yaramıyor pko var diyorlar