hulya4627 yaa inşallah değişmez çünkü oğlum var kızıda tadmak istiyorum birde ilk hamileliğimden farklı ilerliyo ondan kaynaklı hep kız hissettim ama hayırlısı tabi alışveriş yapmıycam zaten ama acaba biraz daha bekleseydim diyorum ocak sonunda erkek derse diye alıştırmaya çalışıyorum kendimi