ikibebekannesi İki yıl önce ters gelişli olduğu için acil sezeryana alındım. Şimdi bir ay sonra doğumum var doktor dikişlerin iyileşmiş normal dogumu değerlendirelim dedi ama korkmadım da değil 😢 Yapan oldu mu kızlar
betusumm ikibebekannesi Henüz yapmadım. ssvd adayıyım. Allah nasip ederse çok istiyorum. bunu destekleyen dr bulmak gerçekten çok zor. Çok araştırdım. Normal doğumda olabilecek riskler kadar sezeryan dikişinin yani rahmin yırtılma riski var. Bence normali normal doğum olduğu için denenmeli.
Zeynepreyyan ikibebekannesi ben yapmadım ama istiyorum. Herşey yolunda giderse normal doğum düşünüyoruz
Amneala1721 ikibebekannesi henüz yapmadım ama grubumuzda yapan gebeler çok bende adayım inşallah böyle bir doktorla karşılaşmışken deneyin derim ssvd destekleyen doktor zor bulunuyor
ikibebekannesi Amneala1721 iyilesme hızı için istiyorum evde de çocuğum olunca . İnsallah her şey yolunda gider 🌺
nisotti Eger dogum yapacaginiz hastane yeterli donanima sahipse yapilabilir. Sadece kadin dogumcunuzla ilgili degil. Hastanenin anestezi uzmani,hemsiresi ebesi yogun bakimi var mi bunlar da cok onemli. Kendi adima ben olsam yine sezeryan tercih ederdim..
ikibebekannesi nisotti Nisa hastanesi . İlk doğumum da burda olmustu bir sıkıntı olmaz insallah . Sezeryanda iyileşme hızı beni korkutuyor evde de iki yaşında oğlum olunca 🤔
sevimlieyuboglu61 ikibebekannesi benimde oğlum tam 2 yaşında olunca sezerayn doğumu yapacağım, bir çok anne adayı var bu süreci yaşayan .. iyileşme süresi çok uzun değil ki bir.şekildr geçecektir. Tabi.ki umarım ssvd yapan doktor ve hastane bulursunuz ama hastanenin donanımı çok önemli. Dr. Erhan Karaalpin hikâyelerinde öne çıkanlarda bilgi sabitli bir bakın istersenix ona danışın
ikibebekannesi Amneala1721 isim vermesem 🥰Çünkü bu aramızda geçen bir konuşmaydı belki her hastasını aynı değerlendirmiyordur 🌺
ikibebekannesi sevimlieyuboglu61 canım ilkinde evde bakmak zorunda olduğum bir bebeğim yoktu ki . İki ay sonra tam anlamıyla toparlandım. Tamam bir doğum şekli sezeryan ama asla normal doğumdaki iyileşme hızıyla aynı değil
betusumm ikibebekannesi benim oğlum 6 yaşında. şuan 9 haftalık hamileyim. üzerinden baya geçti yani benim. Ama 1 yıl geçmesi bile yeter diyor destekleyen doktorlar.
sevimlieyuboglu61 ikibebekannesi benimde şu an evde 2 yaşında oğlum varken sezerayn olacağım bir çok annede öyle demek istedim , siiznli 2 ay birax geç olmuş ben açıkçası 2? Günde ev işini bile yapmıştım
sevimlieyuboglu61 ikibebekannesi evet maalesef normal doğum ile iyileşme süreci bir değil ama zorunlu şartlarda yapacak da pek bir şey yok
Amneala1721 ikibebekannesi vermeyebilirsiniz ben sizin için sordum benım doktorum ssvd bir numaradır gerçekten düşünüyorsanız tavsiye edecektim bazı doktorlar baştan olur yapabilirsin deyip sona doğru vazgeçiyor çünkü
Zeynepreyyan ikibebekannesi yok canım ssvd yaptıran doktor sorun olmadığı sürece herkese yaptırır. Ben Instagramdan sormuştum ilk hamile bile değildim. Ssvd yaptırıyor musunuz diye. Herşey yolunda olursa evet yaptırıyorum dedi
Mls123456 Bi tanıdığımız yaptı hemde sezeryanin üstünden 3 yıl geçmiş ama o bilmeden normal doğum yaptı bebek yola girmiş geliyomus doktor herşeye hazırlıklı olun demişti sagsalim ikiside kurtuldu tabi bunu önceden hazırlıklı konuşmak lazım doktorlarla sonuçta risk taşıyor
2pasaannesi Amneala1721 nerdesiniz acaba? Doktorunuz kim? Benim de 6 yıl oldu zorunlu sezaryen yapalı şuanki doktorum pek desteklemiyor ssvdyi.
Zeynepreyyan Amneala1721 hiç bir doktor baştan olur uaoabilirsin demez. Herşey yolunda olmazsa tekrar sezeryan oluyor. Herşey yolunda gidecek normal doğum için şartlar uygun olacak ancak o zaman olur
Amneala1721 ikibebekannesi sonradan yan çiziyorlar çok kişi duydum öyle risk almak istemiyorlar da olabilir sezeryan daha kolaylarına geliyor da olabilir hayırlısı olsun hakknzda