esras Hanımlar doktorum rahimde biraz açılma var dedi 10 güne doğurur muyum diye sordum yok dedi ama kafam karıştı ilk hamileliğim 😱😱 bebek te çok baskı yapıyormuş aşağı aniden doğum olur mu acaba ?
Deniz_destan_can Bende de biraz açılma var canım korkma. Bugün doktora gittim normal dedi. Ne kdr ki açılman
esras Deniz_destan_can doktorum bana da bir kere daha görüşürüz dedi tam 14 gün sonra randevum var gene demek iki haftam var ama sonra görüşür müyüz dedim güldü sanmıyorum dedi ben yurt dışında olduğum için doktorum gelmicek doğuma direk hastaneye gitcem hangi doktor denk gelirse artık🤭🤭