minnakveben İkili testim cok şükür güzel çıktı üçlü teste gerek var mı ? Yaptırmak istemiyorum çünkü.
elvan6409 minnakveben sadece AFP değerine baktırabilirsin. 2lide sorun çıkmayanların 3lü yerine o değerine bakılıyor. Benim öyle olmuştu
Duygularca minnakveben ikili düşük çıkınca benim doktorumda üçlüye gerek duymadı ölçümleri de güzeldi zaten.