Hayırlı günler hanımlar bugün konturolum vardı çatı muaynesi oldum ilk doktorum doğumhanede ebe aracılığı ile konturol ettirdi üst kemik dar diye yazdı kağıda doktorum baktı bende konturol edeyim dedi çok güzel rahat doğurursun burdan bende çıkarım dedi çok şükür 🥴🦧
Başını kanala dayamış tosbağamız sizce ne zaman gelir doktor son tarih olarak salı günü dedi 😶