Mumyy Antep’te ki anne adayları Akademi hastanesi muayene ücreti yeni zamla 140 TL olmuş bence çok yüksek. Siz hangi hastanelere gidiyorsunuz ücreti nedir
blueberyy00 Mumyy defa life ekim ayında 85 den 125 TL ye çıkardılar yeni yılla birlikte hemen zam yaparlarmı tekrar bilmiyorum su an 125
Beri_ilhan Mumyy bende Hatem e gidiyordum indirimim vardı 100 TL ye muayene oluyordum. Ocak 5 te gittim nst yle birlikte 135 ödedim. Muayene indirimli 120 olmustu
Mumyy blueberyy00 çok yüksek ücretler gerçekten akademi normal bir hastanede 140 TL bana çok geldi ikili testten de 91 TL aldilar
blueberyy00 Mumyy evet ya ben 85 TL defa life giderken 100 oldu akademi orayada gitmiştim daha önce sonra geçtim defa life şimdi 140 neye göre yani birden bu kadar ne gerek var soyuyorlar işte parası olan gelir zaten diye
Mavi_- Mumyy temizlik açısından güzel ali özcana gidiyorum ben memnunum şimdilik kalabalıkta olmuyor hastalarıyla ilgileniyor henüz hamile değilim ama tedavi görüyorum şimdilik
Mumyy Sngl27 mecbur gidiyoruz zaten devlete gitmeyi düşünmüyorum ama acaba ncr Liv ne kadar arada çok fark yoksa oralara gitmek daha mantıklı bence
Minenurcan99 Mumyy kızlar ben Ncr emel hanım a gidiyorum 115 Di yılbaşıyla. 140 TL oldu ilk haftalar dışında. Ayda 1defa istiyor gereksiz tahlil VS. İstemiyor. Sigorta olmayınca da zaten annelik halinden sigortalı gibi herşeyden yararlanılır bunu belirtince.
KMerveK Hatem de yılbaşından önce 120ye gidiyordumdum ama zam yapıldı mi haberim yok bi kaç hafta sonra kontrolüm var o zaman belli olur artik
hazal544 KMerveK @ çok pahalı ya bende hateme gidiyordm 120 ye , haftaya da gidip nst yapcam, acaba ne kadar olmuştur 😏
Mumyy Beri_ilhan çok fazla geliyor bana doğum ne kadar oldu acaba bir daha gittiğimde soracağım yani bugün ben çok şaşırdım o yüzden sordum ama belli ki hepsi yüksek
Minnakkannesi Senaaa1 bende Medicalparka gidiyordum ama muayene ücreti 185 ti sizin indirimiz falan mı vardı