Merhabalar bu gece 4 de uyandım iç çamaşır ıslaklığmla ve gelen açık renk kan rengini gördüm hemen hastaneye gittim doktorum 1 cm açıklık oldugunu söyledi ve nts sancım az oldugunu söyledi suyumda iyimiş dedi ve evim yakında oldugu için sana şuan suni sancı veremem dedi eve yolladı şuan korkuyorumve tedirginim açılmam oldu mu olur mu blmiyorum çok minik kasık acısı var üstümde o kadar yatıyorum şuan sizce ne yapmalıyım bu durumda? Çatı muanesine bi türlü alışamadım bugn üçüncü kez çatı muanesi oldum ve çok korktum içerde açılmam olursa daha mı rahat girer çnkü sonuna kadar itince canım çok yanıyor !