Sevii aslinda cok cok dikkat etmiyorum hergun mutlaka bi meyve yiyorum ve hergun sut iciyorum duzenli yaptiklarim bunlar. Onun harici herzamanki gibi beslniyorum. Kendimi kismiyorum 😂 cok degil kilosu ama genelde 4 5 gun ileride cikiyor. Pazartesi kontrolum var. 26+2olucam kac oldu merak ediyorum😊 saglikli olsunlarda 💕