DaisyMom aykhmedlee 31+1haftalikken 1600 grdi.33+1 2.140 gr boyu 42 cm galiba tam hatirlamiyorum.Yarin tekrar gidicem 34+1 olucaz bakalim insAllah almistir.Benim kizim biraz minyon.Karin cevresi 1 hafta geri.Kafasi iki hafta onde 🙈😍
Ohaezgi SILA--123 benimde 32. Haftada 1700 boyu 42cm di canım burda herkesin kilosu çok yüksek tribe girdim, senin bebişle aynı olduğumu farkettim şuan mutlu oldum 😇
Sb123 aykhmedlee hmm bizde 33 haftalığız 2300 gr dedi doktor kafasını ölçtü ilk biraz iri bir bebek dedi kafayı taktım bende kaç gündür
sumeyye60 Gebelik şekeri yoksa iri bir bebek olacaksa sezaryen doğum olur en fazla üzülmeyin sağlıklı olsunlar da önemli olan o 🤰
SILA--123 Ohaezgi normalmiş zaten bu haftadan sonra ya 500 yada 300 gram alıcakmis doktorum bana bol bol kuruyemis ceviz tüket dedi yogurt birde bebege kilo aldiriryomus