melisaa96 Merhabalar 9 haftalık hamileyim çatlak oluşumunu önlemek için bebe yağı kullanmayı düşünüyorum. Bebek yağı sadece yeterli olur mu ? Kremlerin pek işe aradığını düşünmüyorum. Ona göre alışveriş yapacağım tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum ☺️
hm35 melisaa96 bebek yağını duşta ıslakken kullanıyorum ama üstüne mutlaka krem sürüyorum (badger belly butter) uzun süre nemli kalsın diye cildim kuru çünkü. 30haftadayım çatlak oluşmadı henüz ama herkes olacağı varsa olur diyor :)
Helly_3212 32 haftalık oldum hiç çatlağım olmadı çok şükür . Ama olmaz anlamına da gelmiyor maalesef. Vazelin kullandım su ve yağ emilasyonu karışık bi krem almıştım onu kullanıyorum. Tek önerim kaşındığı zaman hiç kaşıma göbeğini karnını.