zeyno_gr Kızlar 37+6 yım kontrole gidiyorum büyük ihtimal çatı mauynesi ve nst giricem dua edinde bugün yatışım yapılsın doğurayım bıktım artık beklemekten😂😂
balonnn zeyno_gr ben de 37+6 bir an önce doğurmak istiyorum dün geceden beri belim çok ağrıyor inşallah dogururum bugün gece bayağı yürüyüş felan yaptım 3 saat yurumusumdur evde oylen çıktım daha yeni girdim eve inşallah faydası olur 😊
zeyno_gr Bebislerimiz 2melek_annesii Yok kızlar gelmeye niyeti yok 😂 çatı muaynesi yapmadı 2. Doğumum olacak bu zaten inşallah kendisinin gelmesini beklices dedi 22 sine kadar gelmezse yatış vericem dedi 22 sinde haftam doluyo ☺️ Herşey yolunda çok şükür beklemedeyiz.
2melek_annesii zeyno_gr oh ne güzel beklesin yaa son hafta güzel kilo alıyorlar emme refleksi de gelişiyo iyice 41 42 ye kadar sıkıntı yoksa dursun 😂
zeyno_gr balonnn Ah ah ben ilk hamileliğimde neler neler yaptım haftasını doldurdu yine geldi 😆 bebişler keyifleri ne zaman isterse o zaman geliyo boşver çok yorma kendini ☺️ Squat çok iyi ama özellikle her duşa girdiğimde sıcak suyun altında çekerim
balonnn haftayı beklemek istemiyorum çünkü kaynanam kaynim ve kayın pederim gelicekmis ayın 22 de onlar gelmeden doğurmak istiyorum kayın pederin yanında hiç rahat edemem dua edin de bugün yarın dogurayim stres oldum evimde çok müsait deil bodrum kat yatak odamda bir pencere var ve kör cepe asla ışık almıyor ne yapicam hiç bilmiyorum doğumdan sonrada inşallah çabuk giderler yoksa zindan gibi odaya hapis olucam resmen 🙄
zeyno_gr 2melek_annesii Doktorum 40 ı geçirmiyo ay zaten o kadar bekleyemem daha stresli olurum bişiy olur mu diye 😂