Edakuz58 Kizlar ben test sonucumu aldim bugun devlete gdiyorum 22 haftalkkn flan tekrar gelceksin dedi basi kalabalkti pek anliyamadim ne dems olablir😅😅zaten yarin 21 hafta oluyorz acaba 4lu tarama mii