Prensannesii38 Kızlar bugun devlete gittim 13 uncu haftada kıza benzetmıstı Baska doktor bu doktrr da kıza benzetti ama net konusmadı ayrıntılıda ogrenıcem bu gıdısle yanılma payı olabilir mi aceba oglum hemen belli etmıstı 14. Haftada
civciv1520 Bende 12. Haftada erkek olduğunu öğrendim yüzde 90 dedi doktorum , bugün 16. Hafta da gittim cinsiyetini göstermedi oğlum🧿 🥰😅 ama değişmez diye düşünüyorum
Prensannesii38 civciv1520 seninki degısmez canım bence bende oglum 14 haftalık Ken 10 de 200 erkek dedi olede oldu ama bunda nedense net bse demı olar kıza benzıo diyip gonderıo lar bende degısırse diye merak edıyorum