Safra taşım olduğunu ve iltihap olduğunu yakın zamanda öğrendim. Dayanılmaz ağrılarım oluyordu. Antibiyotik tedavisi yapıldı iltihap için. Safram baya rahatladı. Sol böbreğimden arkada kaburgama vuran bir ağrı vardı. O artarak devam ediyor. Dün gittiğim doktor safrayla ilgisi yok sol tarafın dedi. Uzanamıyorum bile batmadan. 15 gündür koltukta oturarak uyumaya çalışıyorum, uyuyamıyorum. Doktor bebek baskı yapıyor böbreğe dedi ama üstte kaburgaya kadar girer mi o ağrı 😔 Aranızda böyle kas ağrıları, kramplar yaşayanlar var mı? Zehir oldu resmen günler, geceler 😔